DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O DZISIEJSZYCH POSIŁKACH 

Śniadanie

Hummus miso z bułeczką gryczaną z ogórkiem małosolnym

Klasyczny hummus został wzbogacony pastą miso, przygotowaną na bazie soi, dzięki czemu jest bogatszy w białko pochodzenia roślinnego. Pasta miso zawiera 10g białka na 100g produktu. Do wypieku pieczywa proponowanego przez nas do dzisiejszego śniadania została użyta mąka gryczana, która jest świetnym źródłem błonnika pokarmowego. 

II Śniadanie

Shake proteinowy owoce leśne

Dodatkowa porcja białka zamknięta w płynnej przekąsce. Dodatkiem do koktajlu są owoce leśne, między innymi czarna porzeczka, która obfituje w witaminę C.

Obiad

Łosoś z salsą mango i ryżem z limonką i kaffirem z surówką z ogórka i sezamu z kolendrą

Soczysty, rozpływający się w ustach łosoś supreme, który zawiera znaczne ilości kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3 i omega-6, które wykazują działanie przeciwutleniające i przeciwzapalne. Dodatkowo, słodkiego smaku rybie nadaje nasza autorska salsa, przygotowana na bazie mango.

 

Podwieczorek

Jesienne ciasto dyniowo- pomarańczowe z imbirem

 

Obowiązkowa propozycja na jesiennie popołudnie to kremowe ciasto z dodatkiem dyni, która działa alkalizująco na organizm. Za słodko-cierpki posmak odpowiada skórka pomarańczy. W towarzystwie dyni, obowiązkowo musi znaleźć się imbir, który podkreśla jej smak, a także wykazuje działanie przeciwzapalne. 

Kolacja

Pierogi ze szpinakiem z sosem ziołowo-czosnkowym

 

Klasyczna polska potrawa, której wypełnieniem jest szpinak, doskonałe źródłem kwasu foliowego, którego zwiększone spożycie wskazane jest w szczególności u kobiet w ciąży. Dodatkowo smak dzisiejszej kolacji wzbogacony jest sosem jogurtowym z dodatkiem świeżych ziół oraz czosnku.